سبد خرید شما خالی است.

آیا زبان آلمانی سخت است؟

آیا زبان آلمانی سخت است؟

طبق تحقیقات انجام شدهسخت ترین زبان های دنیا به شرح زیر میباشند:

آژانس دولتی ایالات متحده زبان ها را به سطوح مختلف دشواری و تعداد ساعت های مدرسه مربوط به یادگیری آنها تقسیم می کند. بر این اساس موارد زیر اعمال می شود:

  1. عربی
  2. چینی
  3. ژاپنی و
  4. کره ای

منبع: https://www.state.gov/foreign-language-training/

سخت ترین زبان اروپا چیست؟

هفت زبان اروپایی در فهرست رایج ترین زبان ها وجود دارد که شامل چهار زبان اروپای شمالی می شود: ایسلند، فنلاند، نروژ و دانمارک. اما با این وجود یونانی سخت ترین زبان اروپا است.

سخت ترین زبان ها

آلمانی نیز برای بسیاری از آلمانی ها دشوار است

معمولاً گفته می شود: ” زبان آلمانی، زبان دشوار ” است. کلمات طولانی، حتی جملات طولانی تر و پیچیده تر باعث این کار شده است. ساختار جمله پیچیده و گرامر پیچیده حروف بزرگ کردن اسم ها اینها موانع زبانی هستند که نه تنها یادگیری آلمانی را برای خارجیها دشوار می کند بلکه بسیاری از آلمانی ها نیز در این زمینه مشکل دارند. بیش از شش میلیون بزرگسال آلمانی به اصطلاح از نظر عملکردی بی سواد هستند  ; برای آنها، زبان مادری آنها، آلمانی، دشوارترین زبان دنیاست.

این یعنی اینکه ۶ میلیون آلمانی سوادی کمتر از مقدار لازم برای خواندن و نوشتن روزمره دارند.از هر ۸ نفر آلمانی یک نفر!

سه نوع بی سوادی وجود دارد:

مهم است بدانید: مطالعه ای که منجر به این تعداد افراد بی سواد در آلمان شد، افرادی را نیز در نظر گرفت (۴۷ درصد) که آلمانی را به عنوان یک زبان خارجی یا زبان دوم مادری صحبت می کنند، زیرا آنها دوزبانه با آن بزرگ شده اند. بر اساس نتایج مطالعه، بیش از ۸۰ درصد از آنها به زبان اول خود صحبت می کنند.

زبان های دشوار و گرامر را یاد بگیرید

سخت ترین دستور زبان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *